Thursday, March 1, 2007

~berBM~

hmm...since yesterday i didnt have my bm tuition...so...lemme speak in bm today~!hehe...
okay!
hari ini..sekolah saya telah mengadakan raptai hari sukan.
oleh itu...kami tidk belajar untuk setengah hari..
jadi..kami telah main orang china punya catur...!
dengan bantuan daripada beberapa kawan saya...
saya dapat mengalahkan esther ini!!hahaha..akhirnya..
ohyeah..ada satu perkara lagi yang saya perasan..
saya rasa kalau kita nak buat add maths...kita harus main "orang china punya catur" dulu...
dengan itu...otak kita akan lebih boleh berfungsi ketika membuat soalan add maths yang memeningkan kepala!!haha...tetapi..cara ini masih tidak dipastikan kebenaran daripada pakar-pakar otak lagi...
walaubagaimanapun...hari ini merupakan hari yang sangat relaks...

selepas sekolah..saya dengan kawan saya pergi bertugas di pss...
sudah 2 bulan saya tidak pergi bertugas kerana ada beberapa kesulitan...
pss hari ini adalah sama seperti tahun lepas...
bersepah!!jadi dengan hati yang kecewa kami menyusun mereka sekali lagi...

setakat ini sahaja pada hari ini...
saya akan kembali lagi esok di/dalam blog ini...

salam sejahtera...!XP

No comments: